Bershka jest hiszpańską marką odzieżową. Powstała ona w 1998 roku. Jest ona dedykowana młodszym odbiorcom, którzy należą do grupy Inditex. 

Jaki jest koncept marki Bershka?

Sam koncept marki Bershka poznamy momentalnie, gdy odwiedzamy jeden ze sklepów tejże marki. Wszystkie sprzedażowe punkty cechują się sporą przestrzenią, modnymi kolorami, nowoczesnym wnętrzem oraz są także zaaranżowane na miejsce spotkań muzyki, mody ulicznej oraz sztuki miejskiej. Osoby odwiedzające mogą w nich odkrywać trendy aktualne, słuchać muzyki, oglądać filmy czy też czytać magazyny. Zgodnie z nową ideą marki, wszelkie handlowe przestrzenie są przekształcane w wystawy, tym samym pozostawiając szklaną fasadę, która od razu pozwala zobaczyć wnętrze sklepu, jak i także zapoznać się z ofertą.

Niesamowicie elastyczny model biznesowy marki zakłada niesamowicie szybkie reagowanie na wszelkie potrzeby konsumentów oraz także wprowadzanie w sklepach modyfikacji w możliwie najkrótszym czasie. Wszelkie kolekcje Bershka zmieniają się więc nieustannie w oparciu o śledzenie wszelkich najnowszych trendów znajdujących się na rynku, ale i także także oczekiwania fanów firmy, o których centralę informują sprzedawcy.

Profil klienta

Na sam koniec musimy powiedzieć co nieco o profilu klienta. Oferta marki Bershka jest kierowana do osób młodych, które są pewne siebie, odważne oraz śledzą trendy. Są to także osoby, które się pasjonują muzyką, nowymi technologiami, a na dodatek są bardzo aktywne w mediach społecznościowych.